יום ראשון, 30 בינואר 2022

שחקן זר

שחקן זר היא סדרה קומית ישראלית חדשה אשר משודרת בערוץ השני במסגרת שידוריה של הזכיינית קשת.

את שחקן זר כתבו ויצרו דני ליפשיץ ואסף גפן כאשר דני סירקין מביים.

העלילה של הסדרה שחקן זר מתמקדת בשחקן כדורגל ישראלי צעיר העונה לשם אדיר מיוחס, אותו מגלם השחקן מאור שוויצר, אשר נרכש על ידי מועדון הפאר מצמרת הכדורגל האנגלי צ’לסי. אדיר עובר לגור עם משפחתו בלונדון על מנת להגשים את חלומו של כל שחקן כדורגל צעיר ולהיות הדבר הבא בעולם הכדורגל ובכדורגל האנגלי בפרט.

בפועל המציאות באנגליה היא הרבה יותר קשה ממה שאדיר חשב שהיא תהיה ואבק הכוכבים לא מגיע בכזו קלות לאדיר שגר בלונדון בבית אחד עם ארוסתו נופית, אשר את דמותה מגלמת הילה סעדה, שהיא דוגמנית ופליטת ריאליטי שהגיעה ביחד עם אדיר ללונדון על מנת לתמוך בו נפשית בפאן המעבר למדינה אחרת וכמובן גם בפאן המקצועי של ההתאקלמות בקבוצה. בפועל היא מתעסקת בקידום הקריירה שלה בתור שחקנית ודוגמנית.

אביו של אדיר, מאיר מיוחס, שאת דמותו משחק השחקן הוותיק מוני מושונוב, גם הוא הגיע עימו לאנגליה על מנת לעזור לבנו אותו הוא מעריץ ומעריך.

מאיר, שהיה בעצמו שחקן כדורגל בעבר מגשים את חלומו שלו דרך בנו בעצם אך בדרך נתקל בכל מיני חוקים בריטיים שמפריעים לו בדרכו המיוחדת שלו לדחוף את בנו לטופ הכדורגל האנגלי.

פרדי, אחיו של אדיר, שאת דמותו מגלם השחקן והקומיקאי יובל סמו, הוא אחיו הגדול של אדיר, והוא חי על חשבון אדיר ומאיר, הגיע ללונדון גם הוא בטענה של תמיכה באחיו אדיר, אך בפועל פרדי חי בעולם משל עצמו ולא באמת עוזר או תורם במשהו לקריירה של אדיר.

חייו של אדיר הופכות טלטלות באנגליה שכן כפי שציינו הוא לא מוצא את עצמו בקבוצה כפי שהיה רוצה ולא מגשים את הפוטנציאל שלו ולאחר מכן סוכנו מעביר אותו לקבוצה קטנה יותר בה יוכל להתבטא יותר ואולי לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

המשפחה עצמה גם עוברת מספר טלטלות קומיות וסיטואציות מוזרות שלעצמם בכל המעבר מישראל לאנגליה בעיקר במפגש התרבויות שהיא חווה בלונדון.

https://www.youtube.com/watch?v=cuLA-1-AFso

המאמר שחקן זר פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%9f-%d7%96%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה