יום שני, 24 בינואר 2022

תקשור יהודי

תקשור עם נשמות גבוהות בעולם היהודי

תקשור בהגדרות המקצועיות הרשמיות, הוא שם כולל לתקשורת בין בני אדם חיים בעולם שלנו, לבין ישויות אחרות לכאורה, שלא מקובל על ידי אנשים רבים שניתן לתקשר עמן כלל. 

בדרך כלל, כאשר מדברים על תקשור יהודי, הכוונה לתקשורת בין בני אדם חיים למתים, אך במקרים מסוימים ואצל מתקשרים נבחרים, המילה משמשת כדי לציין תקשורת עם חוצנים, אלים או ישויות נוספות.

 

בתחום התקשור המיסטי, קיימת ספרות מקצועית רחבה ומקיפה, נהוג לחשוב בקרב אנשי מקצוע מהתחום, מתקשרים או אנשים מין המניין שחוו סשן או חווית תקשור, שחוויה התקשור ויצירת הקשר עם נשמות מעולמות אחרים, נגישה עבור כל אדם ויכולה להתרחש גם באופן חד פעמי. 

 

תקשור יהודי – מהם הגבולות ומהן הדעות בתחום?

על פי רוב, תקשור עם נשמות של אנשים שנפטרו לאחרונה או לפני זמן רב (גם דורות רבים אחורה), כדוגמת סיאנס על כל צורותיו, קיבל שם רע בציבור ובעיקר, בקרב רבנים ואנשי קבלה יהודיים. גם בעיני חלק מהמתקשרים, ישנה תפיסה כי מדובר בחוויה לא רצויה, בעוד תקשור עם ישויות אחרות גבוהות יותר כגון מלאכים, מדריכים, ישויות אור וכדומה היא חוויה רצויה ואף מומלצת ממנה אפשר לקבל תשובות, הכוונה או מסרים רוחניים מעולמות אחרים.

 

תקשור יהודי –  חוויות רוחניות מוכרות וידועות

אנשים רבים בעל אוריינטציה ומוצא יהודי, שחוו מוות קליני מספרים ומשתפים בחוויה מיוחדת של  מציאות שבה הם נשפטו בבית דין של מעלה ובו שלושה דיינים. במקרים רבים הדיינים הם רבנים שנפטרו והם מוכרים בשמותיהם ובמראם.

 

בתפיסה היהודית בנוגע לתקשורים, יש דעות שונות ומנוגדות בנוגע לעולם התקשור המיסטי עם רבנים או אנשי שם העולם היהודי, אך ישנם סיפורים רבים על תופעות שונות בעולם היהדות לתקשורים, דוגמאות רווחות ומוכרות מהעולם המסורתי היהודי, הן גילויו של אליהו וכן אזכורים רבים בספר הזוהר ובספרי חסידים על 'מגידים' וישויות נוספות שסייעו בידי אנשים צדיקים ונשמות גבוהות, לקבל הכוונה, ידע או סודות בנוגע ללימודי התורה או הקבלה. 

ישנם סוגים שונים של תיקשורים , כאשר לחלק מהן, יש התייחסות שלילית לנושא וחלקם אף אסורים בצורה מפורשת וברורה מהתורה, כמו שנאמר: "כִּי אַתָּה בָּא אֶל-הָאָרֶץ אֲשֶׁר ה' אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ – לֹא תִלְמַד לַעֲשׂוֹת כְּתוֹעֲבֹת הַגּוֹיִם הָהֵם. לֹא יִמָּצֵא בְךָ מַעֲבִיר בְּנוֹ וּבִתּוֹ בָּאֵשׁ, קֹסֵם קְסָמִים, מְעוֹנֵן וּמְנַחֵשׁ וּמְכַשֵּׁף. וְחֹבֵר חָבֶר וְשֹׁאֵל אוֹב וְיִדְּעֹנִי, וְדֹרֵשׁ אֶל הַמֵּתִים.".

המאמר תקשור יהודי פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%aa%d7%a7%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%99%d7%94%d7%95%d7%93%d7%99/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה