יום רביעי, 19 בינואר 2022

8 שאלות לשאול קבלן שיפוצים פוטנציאלי בראיון אתה אולי לא המומחה, אבל אתה הבוס

לחלום ולדמיין מטבח חדש או חדר אמבטיה הראוי לספא, עשוי להיות החלק הכי מהנה בשיפוץ, אך בחירת קבלן שיפוצים נכון היא החלק החשוב ביותר. אדם זה ישבור את הקירות שלך וישתמש בכספך, לכן חשוב מאוד תחבב אותו ותסמוך עליו מספיק כדי לצאת למסע שיפוץ יחד.

 

כולנו שמענו סיפורי זוועות של בעלי בתים שבחרו את הקבלן הלא נכון. אל תהיה אחד מהם! שאילת השאלות הללו עשויה לעזור לך לבצע את הבחירה הטובה ביותר:

 

האם תוכל לשתף המלצות מלקוחות קודמים?

 

הלקוחות הם המקורות הטובים ביותר למידע, אל תפחד לשאול קבלן שיפוצים פוטנציאלי אם אתה יכול לדבר עם לקוחות העבר שלו. התנהג ככתב, ושאל שאלות כמו "האם עמדו בציפיות ובזמנים?" ו-"מה היו החוויות הטובות והגרועות ביותר? ".

 

האם תוכל לתת פירוט עלויות עבודה?

 

אל תבקש רק הערכת מחיר כוללת. "אחת השאלות החשובות ביותר לשאול היא 'אתה יכול לפרט מחירים?'". "אז אתה יכול להשוות את השירות לשירות זהה, במקום אחר. אם המחירים לא מפורטים, אתה לא יודע על מה הם גובים כסף." רשימה מפורטת מאפשרת גם לזהות אזורים שבהם ניתן לבצע שינויים ולהוריד בעלויות״.

 

 

 

 

כמה זמן אתה עובד באיזור הזה?

 

שיפוצניקים חייבים לבצע עבודה איכותית ולשמור על מוניטין טוב כדי להישאר בעסקים - בנוסף, אתה משלם עבור מערכות היחסים שלהם עם קבלנים או ספקים אחרים. "תשאל כמה זמן הם עושים עסקים באזור", "אתה רוצה שיהיה מבוסס ויהיה בעל צוות מבוסס של קבלני משנה."

 

האם אתה מוסמך ומורשה למתן שירות, והאם אתה מבוטח?

 

מרבית המדינות דורשות מקבלנים לעבור בחינה ולהשתתף בקורסים שנתיים לשמירה על רישיון; ביטוח מכסה עובדים. ככה, אם מישהו ייפגע בעבודה, הביטוח של החברה מכסה את החשבונות הרפואיים. אחרת, עובד שנפגע יכול לבוא אליך, בעל הבית, לגבי החשבונות הרפואיים. חוב ערבות הוא לא טוב עבורך במקרה והקבלן לא יסיים את העבודה או יפשוט רגל.

 

האם תוציא היתר?

 

לרוב עבודות השיפוץ המקצועיות נדרש להוציא היתר. היתר מבטיח שמפקח בניין בחן את הפרויקט ומאשר אותו. היו זהירים מקבלנים שמוכנים לעבוד ללא היתר!

 

מה לוח הזמנים?

 

לאחר שמיעת לוח הזמנים של הקבלן והערכת צרכי הפרויקט, עיבדו יחד לקביעת תאריכי התחלה וסיום משוערים. אם אתה זקוק לחלק מהפרויקט גמור בתאריך מסוים - כמו חדר האמבטיה לראש השנה - אמור זאת מראש. בניגוד לאופן בו מראים שיפוץ בתכניות טלוויזיה , עיכובים הם נפוצים, ומסיימים פרויקטים בצורה מסודרת לעתים נדירות. בנוסף, "באופן חוקי, יש דברים שקבלנים לא יכולים לראות עד שהם מתחילים, כמו מה שמתחת לרצפה או מאחורי הקיר, כמו עובש או ריקבון.

 

מי עושה את העבודה?

 

האם הקבלן שאיתו אתה מדבר מבצע את העבודות, או שזה מישהו אחר? "הקבלן הכללי אינו בהכרח הבחור שמגיע לביתך כל יום", " אולי תרצה לשאול אם אתה יכול לפגוש את מנהל העבודה מראש". שוב, נחמד להכיר את בני האדם שנמצאים בביתך ומשתמשים בשירותים שלך כל יום.

 

האם תכתוב הכל בחוזה?

 

יש לכלול כל פרט בחוזה, כגון זמנים לתשלומים, לוחות זמנים, חומרים שיש לרכוש ופריטים חיוניים אחרים. לפני שהכסף יחליף ידיים או תחילת העבודות, אתה חייב להיות בחוזה חתום. קבלן סולידי לא יהיה נגד הרעיון של לחתום על חוזה.

 

התשובות לכל השאלות האלו צריכות לגרום לך להרגיש בנוח עם הקבלן שיפוצים החדש שלך. אם משהו מרגיש קצת לא תקין, לך אחרי תחושת הבטן שלך והמשך בחיפושים.

המאמר 8 שאלות לשאול קבלן שיפוצים פוטנציאלי בראיון אתה אולי לא המומחה, אבל אתה הבוס פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/8-%d7%a9%d7%90%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a9%d7%90%d7%95%d7%9c-%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%9f-%d7%a9%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a6%d7%99%d7%9d-%d7%a4%d7%95%d7%98%d7%a0%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה