יום ראשון, 3 באוקטובר 2021

לוד בין ייאוש לתקווה לצפייה

לוד בין ייאוש לתקווה לצפייה הינה סדרת טלוויזיה דוקומנטרית מבין היוצר של אורי רוזנווקס ואייל בלחסן. לוד בין ייאוש לתקווה הינה מיני סדרה בת שתי עונות כאשר לעונה הראשונה שישה פרקים בעוד לעונה השנייה צולמו חמישה פרקים.  הסדרה מתארת את החיים בעיר לוד, אשר מונה כ-75,000 אלף תושבים, כאשר היא מתמקדת במספר דמויות שחלקן מנסות רק לשרוד במצב הבלתי נסבל שנוצר בעיר וחלקן עוד מנסות להלחם במצב העגום של העיר. בנוסף מתוארים בסדרה היחסים בין הערבים ליהודים בעיר אשר נחשבים לעדינים מאוד ולכאלה שכל דבר קטן מצית אותם ועלול לגרום למהומות בעיר.

בסדרה מופנות ביקורות קשות כנגד הממשלה והרשות המקומית על העובדה שעיר שנמצאת במרכז הארץ, רק עשרים דקות בתל אביב ופחות מעשר דקות מנתב"ג, שזהו שער הכניסה לארץ, לא מצליחה לשגשג ולפרוח אלא להפך. ההשראה לסדרה היא סדרה דומה העוסקת בעיר בולטימור בארצות הברית אך כמובן כל מי שראה את הסדרה נזכר בסרט הברזילאי "עיר האלוהים" אשר מתאר את החיים בפאבלות של ריו דה ז'ניירו.

חלק מהסדרה עוקב אחרי מאיר ניצן שהובא מהעיר ראשון לציון הסמוכה, אשר שם שימש מספר שנים בתור ראש העיר והוא נחשב לאחד האחראים הבולטים על כך שהעיר נחשבת כיום לעיר משגשגת. ניצן, אשר מונה לתפקיד יושב ראש הוועדה שהקים משרד הפנים על מנת לסייע לעיר, מנסה להביא מנסיונו העשיר שצבר במרוצת השנים על מנת להוציא את העיר לוד מהמצב העגום אליה היא נקלעה ולהפוך אותה מהחצר האחורית של מרכז הארץ, אליה התנקזו עבריינים וסוחרי סמים, אל עיר מודרנית, משגשגת ופורחת. בנוסף מסופר בסדרה על אנשי העירייה ובעלי תפקידים אחרים בעיר המנסים להושיע את העיר מעצמה.

המאמר לוד בין ייאוש לתקווה לצפייה פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%9c%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%99%d7%9f-%d7%99%d7%99%d7%90%d7%95%d7%a9-%d7%9c%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%9c%d7%a6%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה