יום שני, 11 באוקטובר 2021

הובלות קטנות בחיפה

הרשו לי לספר לכם על רעיון גאוני עליו שמעתי לאחרונה כחלק מהיותי עובר לדירה חדשה מחיפה לתל אביב. אז כן… כמו רבים וטובים החלטתי לעבור לעיר הגדולה, לעזוב את בית הוריי בחיפה בה גדלתי ולעבור לתל אביב ללמוד תואר ראשון במדעי המחשב.

 

אז התחלתי לחפש דירה עם שותפים כמובן כי העיר מאוד יקרה ובלתי אפשרי לגור לבד. מצאתי אחלה דירה, ברמת אביב הירוקה עם שני שותפים ממש קרוב לאוניברסיטה וגם אוכל לעבוד באזור כך שאוכל למכור את הרכב שלי ולשים את הכסף הזה בצד, כי יהיה לי מאוד קשה לממן את עצמי משתי משמרות בשבוע באיזה בית קפה שכונתי.

 

בקיצור כחלק מהמעבר ההורים שלי אמרו לי שאני יכול לקחת את המיטה והמזרון מהבית בחיפה, את ארון הבגדים, הטלוויזיה וגם את השולחן כתיבה כך שהחדר שלי יישאר ריק, הם יאבזרו לי אותו מחדש לסופי שבוע כשאחליט לבוא ואני בקושי אצטרך לקנות דברים לחדר שלי בדירה החדשה.

 

הבעיה היא, שמכרתי את הרכב וגם אז לא  כל הדברים האלה היו נכנסים בו. הובלה מחיפה לתל אביב עולה משהו כמו 2,000 שקל שזה ממש כמו השכר דירה הראשון. לא חבל? אז מצאתי חבר שהיה מוכן לעזור לי עם מרבית הדברים בעיקר בגדים והטלוויזיה, אבל המיטה, המזרון והארון לצערי לא נכנסו ברכב. השולחן מאיקאה אז יכולנו לפרק אותו. בקיצור מצאתי באינטרנט חברת הובלות קטנות בחיפה שעושה הובלות למעט חפצים בסכום סמלי של 800 שקלים. לא רק שהחברה הזאת חסכה לי המון כסף, 800 שקלים לעומת 2000 זה באמת אחלה מחיר, מה שהם עושים זה לוקחים 2-3 חברה שזקוקים להובלות מחיפה לאזור המרכז וכך יכולים לחסוך לאנשים כסף, להרוויח יותר וחוץ מזה שהשירות שהם נותנים הוא פשוט בסטנדרט של אירופה.

 

הם הגיעו לבית של ההורים שלי 15 דקות לפני שקבעתי איתם שזה כבר מעיד על מקצוענות ודיוק, הדברים הגיעו שלמים בלי שנפגעו וחוץ מזה שהם היו סופר נחמדים. אז אם אתם צריכים לעבור ואין לכם הרבה דברים ההמלצה שלי - הובלות קטנות בחיפה

המאמר הובלות קטנות בחיפה פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה