יום חמישי, 28 באוקטובר 2021

ספסלים לבית

אם חשבתם לא פעם כיצד כדאי לכם לעצב את הבית שלכם, דעו לכם שאחת הדרכים שיותר משדרגות את העיצוב הביתי הם אביזרים ופריטים מיוחדים, דוגמת ספסלים. יש כל כך הרבה סוגים של ספסלים שיכולים לעשות עבודה פשוט נפלאה, כן כן… פריט אחד קטן שעושה את ההבדל. הנה לכם איך תעשו את זה יעיל, כמובן שאין צורך לבחור בכל הספסלים שנציג בפניהם, אלא רק לאלה שאתם מתחברים וחושבים שיעשו עבודה טובה בבית שלכם ובסגנון העיצובי איתו אתם הולכים.

 

ספסלים למטבח

העיצוב המודרני, מביא איתו לא מעט הפתעות. תחשבו על זה רגע, כמה כבר אנחנו נמצאים אחד עם השני בעולם המשוגע בו אנו חיים. ארוחת הערב, הוא כמעט הזמן היחיד המשותף שלנו, אם נוציא לרגע את סופי השבוע מהתמונה. אם תבחרו בפינת אוכל מודרנית שתשתלב נפלא עם הקו העיצובי של המטבח שלכם, תוכלו לבחור בספסלים נוחים, עליהם בדרך כלל יישבו הילדים שלכם. את אותם ספסלים ניתן לצייד בכריות צבעוניות נחמדות, שמהם אף ילד לא ירצה לקום. יש ספסלי עץ משגעים למטבח, רק חשוב לוודא שהגובה שלהם מתאים לגובה של השולחן.

 

ספסלים לסלון

בבתים עם חלל בינוני עד גדול, לרוב יש איזה פינה ריקה. חשבתם לנצל את אותה פינה לטובתכם האישית?. תוכלו ליצור לעצמכם פינת עבודה משגעת, ליד השולחן למקם ספסל עץ דקורטיבי מעוצב ולידו להציב מגזינים, ספרים לקריאה ועוד. כך אתם גם משדרגים לעצמכם את החיים וגם משיגים פינה מעוצבת ומנצלים את כל החלל העומד לרשותכם.

 

ספסל לחדר האמבטיה

מכירים את זה שאתם נכנסים להתקלח ואין לכם איפה להניח את הבגדים הנקיים?. ספסל מעוצב לחדר האמבטיה יכול לפתור לכם את הבעיה. יש ספסלים בכל מיני גוונים, רק בחלל זה חשוב לבחור בחומר גלם שעמיד ללחות ולמים, בכדי לא לפגוע בספסל תוך זמן קצר.

 

ספסל לחדר השינה

אם תרצו הדום זה השם השני שלו. יש כל כך הרבה אפשרויות של ספסלים המצופים בבדים בצבעים ובטקסורות מעניינות, החל מספסלי קטיפה מפנקים, ספסלי נוי בסגנון וינטג׳ מודפסים או פרחוניים ועוד.

 

יש עוד המון אפשרויות לשלב ספסלים לבית בחללים השונים בביתכם, כל מה שצריך זה קצת דמיון והשראה חיובית.

 

המאמר ספסלים לבית פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a1%d7%a4%d7%a1%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה