יום שישי, 5 במרץ 2021

השתלת שיניים כל המידע שמומלץ לדעת

באיזה סוג של מצבים אנחנו עשויות להזדקק לשירות השתלת השיניים?

בשביל להבין באילו מצבים נזדקק לטיפול כמו טיפול השתלת שיניים, צריך לקחת קודם כל חזרה אחורה ולהבין את חשיבותן של השיניים שלנו ואת חשיבות השמירה על מראה ובריאות השיניים שלנו. לגבי כל מה שקשור לבריאות, הרי שהדבר ברור מאליו – אנחנו צריכים לשמור על בריאות השיניים בשביל להימנע ממחלות, מכאבים ואפילו מסכנות של ממש בשיניים שלנו, וזו גם הסיבה שאנחנו משקיעים כל כך הרבה זמן בטיפול בהן. עם זאת, בכל מה שנוגע למראה השיניים שלנו, כדאי שנפנים עד תום את חשיבותן של השיניים. כשאנחנו מחייכות, מדברות או סתם שוהות בקרבתם של אנשים, אין שער ברור יותר לאישיות שלנו ולמראה שלנו מאשר השיניים. כל שן ושן עומדת כחייל המנסה להשיג משימתו – החיוך המושלם. בהתחשב בכך, ברור איזו עוגמת נפש חשות מי מאתנו שלא שפר מזלן והן סובלות או סבלו מנשירה של השיניים, נאלצו לעקור שיניים מסיבה כזו או אחרת או שסתם נפלו שיניים בצורה אלימה ופתאומית. במצב כזה, החיוך לא יכול להיות מושלם, ובדיוק עבור מצב זה קיים טיפול השתלת השיניים.

רגע, אבל מה זה בכלל השתלת שיניים ומה הטיפול הזה משיג?

  • השתלת שיניים הוא שם מעט מטעה לאופי הטיפול שנקרא כך, משום שמה שמושתל לתוך עצם השן הוא לא שן של ממש, אלא שתל עשוי סגסוגת טיטניום שצורתו על פי רוב היא צורת בורג. השלב הראשון של תהליך השתלת השיניים (לאחר כן התהליך הביורוקרטי כמובן) הוא החדרת השתל לעצם. תהליך זה נעשה בהרדמה מקומית והוא כולל קדיחה של חור קטן בעצם הלסת, והברגה פנימה של השתל לנוחיות המטופל.
  • השלב השני של הטיפול המתקדם הזה הוא שלב חשיפת השתל. במשך כ-3 עד 6 חודשים משמש השתל כבסיס לשיקום השן, ומתפתחים סביבו תאי עצב המייצבים אותו בתוך העצם.
  • על השתל מותאם תחליף לכותרת שן, וניתן להתאים אליו גם תותבת. זהו למעשה סופו של תהליך שיקום השן ותהליך ההשתלה, וניתן לכנות שלב זה כשלב השיקום על גבי השתל. בסופו של דבר, התוצאה הסופית מראה לנו חיוך חדש ללא חורים עם דמויי שיניים של ממש, וגם נוחות בחיי היום יום עבור מי שחסרון השיניים הפריע לו.

גם אם נראה לנו שמדובר במשימה בלתי אפשרית, הדרך לחיוך מושלם קיימת וזמינה מאי פעם

בעבר, אישה שחסרו לה שיניים נחשב אוטומטית למצב של מסכנות – שהרי לא היו לנו את הכלים להחזיר לה את השיניים שאבדו לה ולהשיב את חיוכה לקדמותו. ואולם, על חיוך יפה של אישה אי אפשר לוותר, וטיפול השתלת שיניים מאפשר לנו מה שבעבר לא יכולנו לעשות – להחליף את השיניים שלנו (בניתוח, כמובן) עד ליצירת חיוך מושלם.

https://www.youtube.com/watch?v=vO_IBtaH8P8

המאמר השתלת שיניים כל המידע שמומלץ לדעת פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%94%d7%a9%d7%aa%d7%9c%d7%aa-%d7%a9%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%93%d7%a2-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%9e%d7%9c%d7%a5-%d7%9c%d7%93%d7%a2%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה