יום שבת, 20 במרץ 2021

הרכבת ובחירת פרגולות עץ – עשה זאת בעצמך!

האם החלטתם שאתם מעוניינים לבחור פרגולות עץ עבור החצר שלכם, הבית שלכם, הגינה שלכם, העסק שלכם, או כל מקום אחר? אין ספק כי לפרגולות העץ יש מראה מיוחד מאד, והן אף עוזרות להשביח את ערך הנכס שבו הן ממקומות. במקרים רבים, נבחר גם באנשי המקצוע אשר ירכיבו עבורנו את הפרגולות הללו. אולם, אם יש לכם ניסיון קודם בעבודות הרכבה עם עץ ניתן כמובן לחסוך בעלויות - ולהתקין את הפרגולות הללו לגמרי בעצמכם, וגם ליהנות מחדוות העבודה! אבל איך עושים זאת?

 

כמה טיפים לקראת ההרכבה

  • בצעו מדידות - כל עבודה עצמאית עם פרגולות עץ מחייבת אתכם לבצע מדידות מקצועיות לקרקע. יש לוודא שסוג הקרקע מאתים להתקנת פרגולה מעץ, יש לוודא שניתן לחפור בורות עד כ30 ס"מ פנימה לצורך הנחת היסודות, ושאתם כמובן רוכשים מספיק חלקים מן הפרגולה, על מנת להרכיב אותה.
  • אילו קורות קונים? - פרגולות עץ מורכבות מכמה סוגים שונים של קורות. ישנן הקורות שמיועדות ליסודות של הפרגולה וליציבות שלה. ישנן קורות רוחב - אלו הן הקורות שעומדות בין קורות היסודות ומעניקות את התיחום הצדדי לפרגולה. ישנן גם הקורות עבור הגג של הפרגולה שנותנות את הסיכוך מלמעלה. במידה והפרגולה מותקנת ממש על הבית, ישנה גם קורת רוחב נגדית מיוחדת אשר מאפשרת לפרגולה לקבל תמיכה מן הבית. כמות הקורות תלויה כמובן בגודל הפרגולה.
  • היכן מתקינים את היסודות? - היסודות של פרגולות עץ צריכים להיות בתוך האדמה, בתוך בלילה של בטון מחוזק. לכן, יש לחפור את הבורות, לשפוך לתוכם את הבוטן, ליישר אותם ולמדוד באמצעות פלס שהם אכן מיושרים, ואז להכניס לשם את הקורות של היסודות. שימו לב שאת המשך הבניה אתם מבצעים אך ורק אחרי שהבטון התקשח לחלוטין, כדי שתקבלו תמיכה הולמת.

 

לא לשכוח את מלאכת הקידוח

המשך העבודה על הפרגולה מעץ  כולל פשוט חיבור של הפרגולות אחת לשנייה. שימו לב שלצורך כך, אתם זקוקים למקדחה הולמת שתוכלו לקדוח בה בין הקורות. הברגים עצמם צריכים להיות לרוב עמוקים למדי ובאורך של לפחות 10 ס"מ, על מנת שיחדרו היטב לתוך כמה קרשים בבת אחת.

המאמר הרכבת ובחירת פרגולות עץ – עשה זאת בעצמך! פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%94%d7%a8%d7%9b%d7%91%d7%aa-%d7%95%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%a4%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%a5-%d7%a2%d7%a9%d7%94-%d7%96%d7%90%d7%aa-%d7%91%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%9a/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה