יום שני, 30 במאי 2022

עוקבים באינסטגרם

אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק, טוויטר ועוד הרבה נוספות הן רשתות חברתיות בינלאומיות המכילות כל אחת אמצעי מדיה שונה הניתן לשיתוף בין אנשים וחברים בארץ ובעולם. לכל רשת יש את הייחודיות משלה ואת הנקודה שעומדת מאחורי כל רשת חברתית: יוטיוב – עוסקת בקידום סרטוני וידאו ושיתופם עם הקהילה. פייסבוק – משתפת תוכן ואמצעי מדיה במגוון ערוצים שונים. ואינסטגרם – משתפת תוכן ותמונות על ידי הגולשים. מה שמשותף לכל שלושת הרשתות החברתיות הוא שהגולשים עצמם יוצרים את התוכן ללא התערבות גלויה למדי מצד הרשת החברתית.

לכל רשת חברתית טמון גם הפוטנציאל הרווחי שיש למשתמשים בה. הרשתות עוזרות מאוד לפרסום / שיווק של עסק או אתר מסוים שתרצה לפרסם. כל רשת מדרגת דפים / עמודים / סרטונים או פוסטים שונים על פי כמות החשיפה שיש להם. כך שכל רשת יכולה למכור עבור מפרסמים אמצעי שיווק שיועילו להם באותה הרשת. כמובן שיש אמצעים בהם כל אחד יכול למכור את השירותים שאותן החברות מספקות. נביא כאן את שלושת הדברים העיקריים המבוקשים והנפוצים ברשתות החברתיות שצוינו למעלה.

לייקים בפייסבוק

פייסבוק, רשת חברתית בעלת מיליונים של משתמשים ומאות אלפי תכנים המועלים ביום יום משתמשת באמצעי הלייקים שלה על מנת לדרג ולהציע לגולשים פוסטים משותפים או פוסטים שרבים מהחברים שלך או רבים מקבוצה או דף מסוים אהבו ושיתפו. הלייקים בפייסבוק עוזרים לעסק שלך מבחינת החשיפה ומבחינת הקידום בכך שאתה מוציא יותר קישורים אל העסק שלך מהרשת החברתית ומכאן הלייקים יעזרו ליותר אנשים להיחשף לעסק שלך.

עוקבים באינסטגרם

העוקבים באינסטגרם נותנים לאדם שעקבו אחריו תחושה של "מקובלות" ברשת החברתית. רבים מהאנשים השוהים באינסטגרם מעלים תמונות ומדיה על מנת שיעקבו אחריהם. עוקבים באינסטגרם יכולים להשפיע גם על העסק שלך מכיוון שאינסטגרם מדרגת אנשים לפי כמות עוקבים וכך העסק שלך יכול להניב חשיפות רבות אף יותר.

צפיות ביוטיוב

היוטיוב הוא כלי מיוחד במינו המאפשר צפייה בסרטונים ושיתופם בכל אמצעי. היוטיוב נותן גישת עריכה מלאה עבור מפרסמי הוידאו עם אין ספור כלים שימושים המאפשרים חווית צפיה נעימה יותר לצופים. צפיות ביוטיוב יוכלו למנף את מקום הדירוג הנוכחי של העסק שלך ביוטיוב.

https://www.youtube.com/watch?v=WeCBNR-mqlc

המאמר עוקבים באינסטגרם פורסם ראשון בבסט ניוז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה