יום ראשון, 15 במאי 2022

לאילו אנשים יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם

דוגמנים מפורסמים, שחקנים, שפים, מעצבים ואפילו אנשים פרטיים מגיעים בכל חודש לאלפי עוקבים באינסטגרם בחשבונם. אנחנו רוצים לדעת לאילו אנשים יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם ומהו הסוד שלהם שעוזר להם לקבל כל כך הרבה עוקבים. כדי לדעת יצאנו לחקור קצת את התמונות והפוסטים של האנשים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם.

אז לאילו אנשים יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם?

מכיוון שבארץ כבר בדקנו וגילינו כי בר רפאלי, אייל גולן, אסי עזר וכמה דוגמניות - הם האנשים בעלי הכי הרבה עוקבים באיסנטגרם , יצאנו לבדוק גם את המצב מעבר לים. בבדיקה גילינו כי ביונסה נולס בעלת 42 מיליון עוקבים באינסטגרם, ג'סטין ביבר מחזיק ב 35.8 מיליון עוקבים, שחקן הכדורגל ניימר בעל 29.5 מיליון לייקים ואחריהם נמצאים סלבים כמו: ג'ניפר לופז, ריהנה, משפחת הקרדישיאן ועוד.

אז איך הם עושים זאת?

סלבים רבים רגילים להופיע בפוזות שונות אל מול המצלמה. גם המעריצים של הסלבים רגילים לראות אותם במיטב הבגדים והתסרוקות במגזינים, באינטרנט ובטלוויזיה. עם זאת, סוג הקסם של אינסטגרם הוא חשיפה אחרת, אישית יותר, והסלבים הגדולים כבר יודעים כי חשיפה מסוג זה יכולה לקדם את החשבון שלהם ולכן ם חושפים את עצמם ובגדול.

אז כיצד נעשית החשיפה של הסלבים?

מכיוון שאינסטגרם מסייעת ליצור תמונות בעלות פילטרים שונים ולפרסם אותן, אותם סלבים בעלי תושייה חושפים את עצמכם יותר ויותר על ידי פתיחת צוהר אל החיים הפרטיים שלהם אל מול קהל המעריצים. ביונסה למשל, אוהבת לפרסם תמונות שלה בפיג'מה או סרטונים שבהם היא שרה לבד מול המראה, ניימר חושף את השרירים שלו למעריצות הלהוטות, קייטי פרי כבר ידועה בתמונות המטורפות והמצחיקות שלה, ג'ניפר לופז חושפת את מיטב פריטי האופנה והביקיני הלוהט החדש שלה  - תוך שכולם עושים שימוש בתמונות מחיי היום יום שלהם באינסטגרם.

 

אז איך נוכל גם אנחנו לגייס הרבה עוקבים באינסטגרם?

למרבה הצער לא כולנו סלבים מחו"ל שמרוויחים מילוני דולרים לכל הופעה. אנחנו אנשים רגילים שרוצים קצת תשומת לב באינסטגרם שלנו. על מנת לעשות כן ניתן להתחיל בהעלאת תמונות טובות לאינסטגרם, צילום סרטונים, לבצע תיוגים באינסטגרם ולהפוך לפעילים ברשת החברתית. פעולות אלה יעלו את העוקבים שיש לכם באינסטגרם בצורה טובה.

 

 

המאמר לאילו אנשים יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם פורסם ראשון בבסט ניוז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה