יום רביעי, 25 במאי 2022

אינסטלטור יצאת צדיק.

רבים מאיתנו מכירים את התכנית יצאת צדיק של חיים הכט ואף צופים בה לעיתים קרובות. הרעיון מאחורי התכנית של הכט היה לחנך את בעלי המקצוע שנוטים לעבוד על אנשים שאם יעשו זאת הם עלולים להתפס והדבר יזכה לזמן מסך בפריים טיים של ערוץ 22 ואילו בעלי מקצוע ישרים, יזכו גם הם לזמן מסך, בנוסף לשבחים מהכט עצמו ותעודת הוקרה על שירות יעיל, אמין ואיכותי. התכנית שתחילה לא הייתה בתודעה גבוהה אצל הצרכנים גם אצל בעלי המקצוע תפסה בזמן אמת מספר רב של בעלי מקצוע משקרים ללקוחות להם והעמידה אותם על מקומם וכתוצאה מכך גרמה להם לאבד לקוחות רבים, לעומת זאת בעלי המקצוע והעסקים שיצאו צדיקים זוכים לעלייה במוניטין לאחר קבלת התעודה של יצאת צדיק.

אחת הטענות כלפי בעלי מקצוע רבים הייתה שהם מנצלים את תמימותם וחוסר ההבנה של הלקוחות שלהם בעניינים מקצועיים הנוגעים לשירות אותו הם מעניקים וכתוצאה מכך שיקרו ללקוחות שלהם בפנים תוך שהם מנצלים את תמימותם. לעיתים רבות הפקת התכנית שתלה בתור הלקוחות אנשים מבוגרים או ילדים כדי לראות אם בעלי המקצוע מנצלים את תמימותם.

התכנית שינתה עד מאוד את הבחירה שלנו בבעלי המקצוע אותם אנו מזמינים כאשר אם נראה באינטרנט או בעיתון מודעה של אינסטלטור מיצאת צדיק, סיכוי הרבה יותר גבוה שנזמין אותו ולא אינסטלטור אחר, על אחת כמה וכמה אם נזהה שם אינסטלטור אחר שלא יצא צדיק בתכנית ואז תדלק אצלנו נורה אדומה שלא להזמין אותו בשום פנים ואופן.

לאחר מספר עונות שבהם התכנית רצה על מסכי הטלוויזיה, אנשים החלו לאסוף שמות של בעלי מקצוע ועסקים אשר יצאו צדיקים במסגרת התכנית כדי שבמידה ובעתיד יאלצו לשכור שירותים של בעל מקצוע כזה או אחר כמו טכנאי מקררים או אינסטלטור יהיה זה עסק, טכנאי או אינסטלטור מיצאת צדיק. גם ההפקדה שהבינה את הפוטנציאל שטמון ברשימה שכזו הגדילה ולעשות ופרסמה באתר האינטרנט של התכנית את כל אותם עסקים ובעלי מקצוע אשר יצאו צדיקים במהלך העונות והעניקו שירות איכותי, מקצועי, אמין והוגן ללקוחות שלהם.

המאמר אינסטלטור יצאת צדיק. פורסם ראשון בבסט ניוז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה