יום שני, 21 בפברואר 2022

הפועל קרית שמונה

הפועל קרית שמונה הינה קבוצת כדורגל אשר משחקת בליגת העל.

הבעלים של הפועל קרית שמונה הוא איזי שירצקי אשר רכש את הקבוצה בתחילת שנות האלפיים ולאט לאט העפיל עימה במעלה הליגות עד שהגיעה עימה לליגת העל. את עונתה הראשונה של הקבוצה מצפון הארץ בליגת העל היא סיימה במקום השלישי המכובד, אשר הוביל אותה להשתתפות בעונה שלאחר מכן בגביע אופ"א, שזהו המפעל האירופי השני בגודלו.

את ההופעה הראשונה בתחרות אירופית סיימה קרית שמונה בהצלחה כאשר בסיכום שני המפגשים ניצחה את קבוצת מוגרן המונטנגרית והעפילה לסיבוב השני שם פגשה את ליטקס הבולגרית לה הפסידה בסיכום שני המשחקים והודחה מהמשחקים.

בהמשך העונה, שלא הייתה מוצלחת עבור הפועל קרית שמונה היא מצאה את עצמה יורדת חזרה לליגת המשנה לאחר שהפסידה במחזור האחרון למכבי פתח תקווה ובכך סיכמה את עונת 2008/09 כאחת העונות הגרועות של המועדון, עונה אשר החלה עם ציפיות רבות. בעונה שלאחר מכן תחת הדרכתו של המאמן רן בן שמעון, העפילה חזרה הפועל קרית שמונה לליגת העל וגם זכתה בגביע הטוטו של ליגת המשנה באותה עונה.

את ההיסטוריה עשתה הפועל קרית שמונה כאשר זכתה באליפות המדינה, שנתיים בלבד לאחר שהעפילה שוב לליגת העל, שוב תחת המאמן רן בן שמעון. למרבה ההפתעה רן בן שמעון לא המשיך כמאמן הקבוצה לאחר אותה עונה מוצלחת היות וניסה למצוא קבוצה אחרת להדריך, כזו אשר תהיה יותר אטרקטיבית ואולי תוביל אותו למקומות אחרים, כמו אימון באירופה למשל.

רן בן שמעון עזב את הקבוצה בתום אותה אליפות היסטורית בטונים צורמים לאחר סכסוך תקשורתי ארוך עם הבעלים איזי שרצקי. לנעליו הגדולות של רן בן שמעון, נכנס לא אחר מאשר גילי לנדאו, אשר לאחר פחות מחצי עונה הסתכסך גם הוא עם הבעלים ועזב את הקבוצה גם הוא בטונים צורמים לאחר שהקבוצה לא הצליחה בליגת או במסגרת האירופית, בה הודחה מליגת האלופות מול באטה בוריסוב הבלארוסית.

את לנדאו החליף עוזרו דאז ושחקן העבר של הקבוצה ברק בכר אשר הגיע עם הקבוצה למספר הישגים יפים. לאחר סכסוך עם הבעלים גם בכר עזב את הפועל קרית שמונה והעונה הוא יאמן את הפועל באר שבע.

https://www.youtube.com/watch?v=OSV98YdOiVM

המאמר הפועל קרית שמונה פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%a2%d7%9c-%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה