יום ראשון, 29 באוגוסט 2021

ספסל עץ

מעצבי פנים רבים מחפשים כל הזמן דרכים על מנת למצוא עיצובים וטרנדים חדשים, כאשר בין הדברים שמרכיבים את אותם טרנדים נמצאים צבעים מגוונים, עיצובים שונים לחללים שונים ברחבי הבית וכמובן פריטים חדשים. על מנת ליצור קו עיצוב חדש עלינו בדרך כלל להשתמש בצבעים או פריטים שעדיין אל נראו ברחבי הבית והחצר ועל כן עלינו להיות יצירתיים על מנת שעיצוב יהיה מיוחד ומקורי.

אחד הפריטים שלאחרונה נראים יותר ויותר בבתים פרטיים הוא ספסל עץ. ספסל עץ עד לפני מספר שנים היה ניתן למצוא רק ברחובות, תחנות אוטובוס, גנים ציבוריים ועוד אך לאחרונה אנו רואים אותם יותר ויותר במסגרת טרנדים עיצוביים לבית ולחצר.

ריהוט הגן הפך לדבר פופולרי מאוד בקרב בתים פרטיים שיש להם חצר רחבת ידיים , גג או אפילו מרפסת. בתים רבים אשר יש ברשותם את החללים הללו נוהגים לארח בהם בני משפחה וחברים ועל כן זקוקים שגם בגינה או במרפסת יהיה ריהוט כמו כסאות ושולחנות שמתאימים לתנאי חוץ. אחד האלמנטים העיצוביים אשר יותר מתאימים לתנאי חוץ הינו ספסל עץ . ראשית הוא שובר את העיצוב המונוטוני של ריהוט הגינה על ידי צורתו וצבעיו הייחודיים. שנית העובדה שהוא עשוי עץ הופכת אותו לרהיט אשר משתלב בטבעיות כמעט בכל סביבה.

ישנם בתים רבים אשר מציבים גם ספסל עץ ברחבי הבית כאשר שוב הסיבות הן מגוונות. קודם כל ניתן להציבו בכניסה לבית או באזור הסלון בתור פריט עיצובי. בנוסף ניתן גם להשתמש בו בתוך חדרי ילדים וחדרי משחקים בתור אמצעי ישיבה שכן הוא יחסית נוח ומתאים לחדרי ילדים ומשחקים שכן אם הם יתלכלכו הנזק שיגרם לא יהיה רב כמו שספה או כסא מבד מתלכלכים.

הצבה של ספסל עץ בגינה או במרפסת מעבר לכך שהוא פריט עיצובי, תורמת גם לפנימיות ולשלווה שלנו שכן נוכל בסוף יום עבודה ארוך לשבת על הספסל עץ בחצר שלנו, לשתות כוס יין ולהרגע. כך שבנוסף לכל היתרונות שציינו הוא יכול לשמש בתור פריט לפינת חמד ברחבי החצר שלנו.

https://www.youtube.com/watch?v=nnzdtIAwdJY

המאמר ספסל עץ פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a1%d7%a4%d7%a1%d7%9c-%d7%a2%d7%a5/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה