יום רביעי, 11 באוגוסט 2021

חיפוי זכוכית למטבחים

אחד הטרנדים שיותר השפיעו בשנים האחרונות על עולם עיצוב המטבחים הוא חיפוי זכוכית למטבחים כאשר מעצבי מטבחים וחברות לעיצוב מטבחים החלו להשתמש בו יותר ויותר.

אז כמו כל טרנד עיצובי גם חיפוי זכוכית למטבח התחיל ממקום של צורך שהתעורר אצל הצרכנים, היות ורבים דרשו פתרון להגנה על הקירות של המטבח שכן אלו מתלכלכים מאוד בזמן הכנת האוכל.

קירות של מטבחים אשר בהם הושקע כסף רב היו מתלכלכים כבר אחרי השקשוקה הראשונה שהוכנה בו והרי אלו הם כתמים אשר קשה להוריד והם משאירים אחריהם סימן.

הצרכנים חיפשו משהו שישמור על המטבח שלהם, שבו הם השקיעו כסף רב, לאורך זמן אך מצד שני על הפתרון הזה להיות איכותי ויוקרתי על מנת שלא יפגע בנראות של המטבח.

פתרון של חיפוי זכוכית למטבחים הוא בהחלט סימביוזה מושלמת בין פרקטיות לנראות, שכן הוא מונע מהקירות להתלכלך וכמו בכל פעם שאנו מוסיפים אלמנט של זכוכית, אנו גורמים למטבח להראות יוקרתי יותר.

חיפויי הזכוכית התחילו בתור זכוכית רגילה על קיר המבטח אך מהר מאוד הבינו בתעשית העיצוב מטבחים כי באמצעות הזכוכית יש לנו הזדמנות לספר את הסיפור העיצובי של הבית.

את חיפוי הזכוכית הרגיל, של זכוכית לבנה, שחורה או זכוכית חלבית ראינו מהר מאוד מוחלפים על ידי זכוכית שבה הושתלה תמונה או טפט כלשהו על מנת להבליט את האלמנטים העיצוביים של הבית או לתת תחושה עיצובית נוספת אותה אנו רוצים להעניק לבית אותו אנו מעצבים.

יש לומר כי האלמנט החדש של חיפוי זכוכית עם תמונה נותן למעצבי הפנים הרבה יותר משחק עם עיצוב הבית, שכן לחיפוי הזכוכית מגוון רחב של עיצובים מהם יכולים המעצבים לשאוב השראה.

מעצבים רבים מתאימים את חיפוי הזכוכית למטבח עם שאר הבית כאשר למשל ישנם מעצבי פנים אשר ילכו על קו דומה בחדר האמבטיה בעוד אחרים ילכו על קו דומה אך יחליפו את עיצוב הזכוכית בין חדרי הבית כאשר אם לדוגמא בחרנו עיצוב אורבני לבית שלנו בכל חדר נשים זכוכית עם תמונה של נוף אורבני אחר.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=h1_QVYF7RVs[/embed]

המאמר חיפוי זכוכית למטבחים פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%99-%d7%96%d7%9b%d7%95%d7%9b%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה