יום שבת, 23 באפריל 2022

דרושים עובדים במרכז

אם בזמן האחרון נתקלתם במודעה בפייסבוק של דרושים עובדים במרכז הארץ לחברת הייטק מובילה זה אינו מקרי כלל, אלא חלק מטרנד חדש שקיים בשוק ההשמה. לאחרונה חברות רבות מתחומים שונים הבינו כי יש בידיים פתרון מצוין לגיוס עובדים חדשים. הפתרון הזה לא כרוך בפרסום מודעות בעיתון ולא בפרסום מודעות באתרי ההשמה השונים, אלא טמון בעובדים הקיימים של החברה. העובדים של החברה הם אלו שמפרסמים את המשרה הפתוחה לאיוש בחברה ומזמינים חברים שלהם ומכרים של חברים שלהם להתמודד על המשרה.

מדוע זה קיים למעשה?

בראש ובראשונה ניתן לזקוף את השינוי הזה בכך שהחברות מורידות את הוצאות הפרסום שלהן וחוסכות כסף רב בנוסף לכך שנחסך זמן רב דיונים ודיבורים בתוך החברה בסוגיות השונות של פרסום המשרה במדיות השונות. אך היתרון המשמעותי ביותר של חיפוש עובדים דרך העובדים הקיימים שלנו הוא שאנחנו מעלים את הסיכויים שנעסיק עובדים איכותיים יותר. הרי העובדים הקיימים של החברה התקבלו לאחר סינון קפדני וראיון עבודה עם בכירי החברה וככל הנראה שאותם אנשים יצליחו להביא אלינו לראיון בחברה אנשים איכותיים ומתאימים כמותם, בין אם זה חברים לספסל הלימודים או חברים מהבית. מצד העובד, אנו יכולים להיות בטוח שהוא ימליץ לנו אף ורק על אנשים מתאימים היות והוא לא ירצה להביא למקום העבודה שבו הוא עובד מישהו שלעניות דעתו אינו מתאים לחברה מבחינת אישית ומקצועית, היות והוא כביכול חתום על הגעתו לחברה ואותו עובד לא יהיה מעוניין להוציא לעצמו שם רע.

דרושים עובדים במרכז מה יוצא מזה לעובדים?

רבים שואלים מה האינטרס של העובדים בכלל להתגייס לעניין ולעודד חברים שלהם לשלוח קורות חיים ולהציע את מועמדותם לחברה בה הם עובדים. פשוט מאוד, בונוס שמן. אותו עובד או עובדת שיסייעו במציאת העובד הבא של החברה יהנו מבונוס שישולם כמובן על ידי המעסיק. לכן, לא רק שאנחנו נתקלים לאחרונה בחברים רבים שלנו שמפרסמים משרות בין אם זה במעגלי החברים הקרובים אלא אנו נתקלים גם בהודעות וסטטוס ברחבי רשת הפייסבוק בנושאי השמה כאלה ואחרים.

https://www.youtube.com/watch?v=UEtFk5pihjk

המאמר דרושים עובדים במרכז פורסם ראשון בבסט ניוז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה