יום ראשון, 19 בספטמבר 2021

חיפוש עבודה

אם בעבר כאשר היינו בין עבודות או חיפשנו עבודה רוב המאמץ שלנו היה לחפש במודעות בעיתון או לעיתים לשאול אנשים אם הם שמעו על משרות רלוונטיות שעברו מפה לאוזן, אז היום פני הדברים ממש לא כך. בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים גם לתחום חיפוש העבודה מקום משמעותי מאוד באינטרנט. כמו שהאינטרנט השתלט על תחומים רבים מחיי היום יום שלנו, כמו צריכת מידע, חדשות, צפייה בתכנים ועוד, כך גם חיפוש עבודה העביר את עצמו לפלטפורמה האינטרנטית. כיום ברחבי הרשת ניתן למצוא מגוון רב של אתרים אשר עוסקים בהשמה, כאשר חלקם הם אתרים כללים העוסקים בכל סוגי הענפים וכל סוגי המשרות, בעוד ניתן גם למצוא אתרים נישתיים אשר כל מטרתם היא השמת עובדים בתחום מסוים, כמו למשל אתרים אשר בהם מתפרסמות משרות אך ורק בתחום ההיי טק.

סינון משרות

היתרון האולי מובהק ביותר שיש לאתרי ההשמה הללו על פני השיטות היותר מסורתיות ומיושנות שהכרנו עד היום כמו פה ולאוזן ולמודעות בעיתונות הכתובה, הוא שביכולתנו לחפש משרה ספציפית בקלות יתרה. אם בעיתון היינו צריכים לעבור על כל המודעות על מנת למצוא משרת מתווך נדל"ן במרכז תל אביב, באתרי האינטרנט השונים נוכל לבקש מהאתר שיציג בפנינו רק את המשרות שקשורות בתיווך נדל"ן בתל אביב, ובכך אנו חוסכים זמן יקרה בתהליך סינון המשרות אליהם נגיש קורות חיים

התראות על משרות רלוונטיות

עוד יתרון שיש לאותם אתרי אינטרנט על פני המשרות המתפרסמות בעיתון למשל הוא שאנו יכולים להגדיר לאתר מהו התחום בו אנו מחפשים משרה וכאשר תופיע משרה חדשה באותו תחום, האתר יודיע לנו באופן אוטומטי וכך נוכל מיד לשלוח קורות חיים. בעיתון לא נוכל לדעת אם התפרסמה משרה רלוונטית אם לא עברנו שוב על כל המשרות בלוח הדרושים, אך באתרי ההשמה, נוכל לדעת זאת בקלות על ידי התראה לתיבת הדואר האלקטרוני שלנו בדבר משרה שפורסמה באתר. כך למשל אם הגדרנו שאנו רוצים לקבל התראה על עבודות של איש אחזקה באילת, כל משרה חדשה שתעלה ללוח בנוגע לאיש אחזקה באילת תגיע למייל שלנו.

https://www.youtube.com/watch?v=9OXfDqArC9M

המאמר חיפוש עבודה פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a9-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה