יום רביעי, 15 בספטמבר 2021

שכפול מפתחות לרכב תל אביב

אם אתם מחפשים שירות שכפול מפתחות לרכב בתל אביב , הגעתם לעמוד הנכון. הרשו לי להמליץ לכם על מקום סופר מקצועי, אמין ואיכותי שמשכפלים בו מפתחות לרכב שלכם בעיר תל אביב. הרי אי אפשר באמת לדעת, מתי תאבדו את צרור המפתחות שלכם, תשכחו אותם באיזו מסעדה, או אפילו סתם תזקקו לשכפול של זוג נוסף. במקרה אני נתקעתי למקרה חירום ממש לפני כמה ימים. השלט של הרכב שלי כבר המון זמן לא עובד, זאת למרות שהחלפתי סוללה. במקום ללכת ולתקן או לשכפל את השלט כבר לפני כמה חודשים, השתמשתי במפתח. עם הזמן, המנעול נשחק ולפני כמה ימים המפתח פשוט הפסיק לפתוח לי את הרכב. אז נכון, מדובר ברכב די ישן ולמרות זאת, אין סיבה שהמנגנון יפסיק לעבוד אחרי 10 שנים שהרכב על הכביש. אז קראתי אקראית לפורץ רכבים שמצאתי דרך האינטרט ולהפתעתי פגשתי בעל מקצוע מדהים. דבר ראשון הוא הגיע תוך זמן קצר, בקושי הייתי צריך לחכות לו. שנית כל, הוא תוך כמה דקות הבין מה הבעיה ופתר את התקלה ממש בצ׳יק צ׳ק. בנוסף הוא שכפל עבורי זוג מפתחות נוסף לכל מקרה. טיפ קטן שיש לי לתת לכם זה אף פעם לא לנסות לפרוץ את דלת הרכב לבדכם, לא משנה מה. אתם עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך ואז במקום שהתיקון יעלה לכם סכום סמלי, כולל שכפול מפתחות כמו שעלה לי, המחיר, יהפוך להיות פי כמה. אז בפעם הבאה שאתם תקועים מחוץ לרכב, השארתם בטעות את המפתחות בתא המטען, גנבו לכם, לקחו לכם או כל סיבה אחרת שבגללה אתם לא יכולים לפתוח את הרכב שלכם, קראו לפורץ הרכבים המקצועי הזה שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר, בזמן המהיר ביותר ובמחיר הנוח ביותר.

 

מדובר באדם סבלני, מקצועי שפועל כבר שנים בתחום ויש מאחוריו אינספור של לקוחות מרוצים. בנוסף הוא עובד עם תעודה של משטרת ישראל ולכן אתם יכולים לסמוך עליו גם לשירות של החלפת צילינדר או מנעול בבית שלכם.

https://www.youtube.com/watch?v=x4v8l75kP_w

המאמר שכפול מפתחות לרכב תל אביב פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a9%d7%9b%d7%a4%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a4%d7%aa%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91-%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה