יום שישי, 9 ביולי 2021

איך להשיג את שער החליפין הטוב ביותר

מציאת שער החליפין הטוב ביותר

כאשר שער החליפין עולה ויורד מדקה לדקה, לא קל לחזות את הזמן הטוב ביותר בו כדאי לקנות את כספי הנסיעות שלכם. אבל בהנחה שאין לכם כדור בדולח, ישנם דברים אחרים שתוכלו לעשות כדי להשיג שיעורים טובים יותר. להלן רמזים שימושיים לגבי להשגת שערי החליפין הטובים ביותר לכספים שלכם.

  1. בצעו מחקר

התחילו לפקוח עין על שער החליפין של המדינה שאליה אתם נוסעים. תרשים  שערי חליפין השימושיים שלנו יראה לכם המרות מטבע בזמן אמת על בסיס שער החליפין של Travelex.com.au, כך שתוכל לראות אם זה זמן טוב לקנות יחד איתנו. או שאתם יכולים לנסות שער החליפין שלנו אם אתם מעוניינים בסכום ספציפי

 

 

  1. התבוננו בעלות הכוללת ולא רק בתעריף

חשוב לבדוק את המחיר הכולל כאשר בוחנים רכישת מטבע ולא רק את שער החליפין עצמו. הסיבה לכך היא שעם עלויות אחרות, כמו עמלה, דמי כרטיסי אשראי ודמי משלוח, יכול להיות שאתם משלמים יותר ממה שחשבתם.

עמלה: חברות מסוימות יגבו עמלה כדי להחליף את הכסף שלכם. החדשות הטובות הן שאין שום עמלה כשקונים באופן מקוון באתר

דמי כרטיס: הרבה חברות גובות תשלום נוסף אם משלמים בכרטיס אשראי או בכרטיס חיוב.

מסירה: אף אחד לא רוצה דמי משלוח שמתווספים ברגע האחרון. הזמינו את מטבע החוץ שלכם באמצעות Travelex וזה לא יקרה - זה לגמרי בחינם לאיסוף בחנויות או בשדה התעופה.

  1. הזמינו באינטרנט

תכנון קדימה משתלם בדרך כלל - תקבלו את המחירים הטובים ביותר כשאתם מזמינים באינטרנט ואוספים את הכסף שלכם בחנות. זה מהיר, קל ומשמעותו שיש דבר אחד פחות לדאוג לו לפני שנוסעים.

הזמינו את כספי הנסיעות שלכם עכשיו

  1. נעלו את התעריף שלכם ב

אם בחרתם בכרטיס נטען בכדי לקחת את הכסף שלכם לחו”ל, תוכלו לנעול את שער החליפין ביום הקנייה. ככה תמיד תדעו בדיוק מה אתם מוציאים, ולא תפסידו אם שער החליפין יצנח.

  1. אל תדאגו אם נשאר לכם כסף חוץ

הוסיפו את יתרון תעריף כרטיס נטען כשתקנו את הכסף, כדי שתוכלו להחליף אותו בשיעור הדולר האמיתי כשתחזרו. כך לא תפסידו את ערך המטבע שלכם אם אתם לוקחים יותר מזומנים ממה שתוציאו.

 

 

 

המאמר איך להשיג את שער החליפין הטוב ביותר פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%9c%d7%94%d7%a9%d7%99%d7%92-%d7%90%d7%aa-%d7%a9%d7%a2%d7%a8-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%99%d7%a4%d7%99%d7%9f-%d7%94%d7%98%d7%95%d7%91-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%aa%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה