יום רביעי, 14 ביולי 2021

הרצליה: כיור המטבח 411

המטבח הוא לב הבית. במטבח אנו מתכנסים להכין ארוחות יחד. אנחנו הולכים למטבח כדי לנשנש משהו או להירגע עם כוס קפה לפני שאנחנו יוצאים לעבודה - שוב! אנו מתחילים את היום במטבח, ומסיימים אותו שם, בשטיפת כלים אחרי ארוחת הערב עם המשפחה.

https://www.youtube.com/watch?v=8pTBj_zlniY

בלב המטבח, נמצא כיור המטבח. להלן מספר עובדות על כיורי מטבח:

עקפו סתימות על ידי ניקוי ניקוז קבוע

אין דבר גרוע יותר מכיור מטבח סתום. הבלגן, אי הנוחות, הריח, המבוכה! כיורי מטבח נסתמים כאשר חומר אורגני - שאריות מזון, שומן, שיער ולכלוך - מצטבר בצינורות ניקוז הכיור של המטבח. לפעמים חומרים לא אורגניים כמו מקלות אכילה וכלי כסף יכולים להצטרף לחגיגה. יחד, פריטים אלה מהווים מחסום בלתי עביר. ניקוי ניקוז קבוע עוזר לשמור על תפקוד הכיור והניקוז. שירותי ניקוי ניקוז על ידי אינסטלטור בהרצליה בדרך כלל פוגשים בעלי בתים על בסיס שנתי.

וכל המרבה, הרי זה משובח!

שני כיורים בהחלט טובים מאחד, במיוחד עבור המשפחה העמוסה שרוצה להפיק את המרב מכל דקה ביחד. תנו לאינסטלטור בהרצליה להוסיף כיור שני בכדי להקל על כולם להצטרף להכנת הארוחות והניקוי אחרי. ארוחות יחד הם בילוי נהדר העוזר לבניית קשרים משפחתיים.

סינון מים לטובת בריאות משופרת

בעוד שמערכות מים עירוניות עושות כמיטב יכולתן להוצאת כל המזהמים והסכנות הבריאותיות ממי השתייה של הציבור, אך אין שום דבר שהם יכולים לעשות בקשר לחומרים שעלולים להיות מסוכנים בצינורות בתוך ביתכם. מערכות סינון מים ביתיות יכולות להוציא עופרת ואלמנטים מזיקים אחרים מהמים שהמשפחה שלכם שותה. הוצאת ברזל ומינרלים אחרים ממי השתייה עלולה לחסל גם את בעיית הבגדים המוכתמים, האמבטיות, השירותים והכיורים.

 

המאמר הרצליה: כיור המטבח 411 פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94-%d7%9b%d7%99%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97-411/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה