יום רביעי, 21 באפריל 2021

יוטיוב שירים- הפיכת הפורמט מקישור של יוטיוב לפורמט mp3 במחשב

יוטיוב שירים הוא חלק עיקרי בפלטפורה של האתר הפופולארי יוטיוב. יוטיוב שירים מאפשרת לנו לבצע מספר רחב של שימושים הקשורים לעולם המוזיקלי. אחד השימושים הנפוצים ביותר בשנתיים האחרונות הוא הפיכה של קליפ המתנגן ביוטיוב מקישור המוצג בשורת האתרים, לקובץ שיר בפורמט mp3 שמורד באופן מהיר וישיר למחשב האישי שלנו. אם בעבר היינו צריכים להוריד שירים או לבנות לעצמנו Playlist לקח שעות ארוכות, היום לבנות לעצמנו רשימת שירים הוא עניין פשוט וקל. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר יוטיוב, במקביל להקליק על אתר בטוח המאפשר הפיכה של שירים לפורמט mp3. בשלב הבא יש לחפש בשורת היוטיוב את השיר או הזמר הרצוי ולהעתיק את הקישור שבו מופיע השיר לאתר שמבצע את ההפיכה של הפורמט. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור ה- download אשר מוריד את השיר עצמו למחשב וכך להנות מהורדה פשוטה וקלה. לא עוד הורדות ארוכות ומסורבלות.

 

Playlist

באמצועת יוטיוב שירים אנו יכולים לבנות לעצמנו Playlist אחד או יותר לפי הטעם האישי שלנו במוזיקה. ניתן לבחור להקות, זמרים ויוצרים מכל רחבי העולם ואפילו קיימת אפשרות לשמור את רשימת השירים אותה ערכנו לעצמנו. בנוסף, יוטיוב שירים מציעה לגולשיה מגוון רחב של רשימות השמעה המובנות כבר מראש בתוך האתר. למשל, אם מתחשק לכם לשמוע רשימה של שירים של זמר או אמן מסוים תוכלו למצוא את האמן בשורת החיפוש של יוטיוב ולהנות מרשימה ארוכה של שירים של אותו האומן. כמו כן, יוטיוב ״ערבבה״ כבר מראש רשימות השמעה בסגנונות או בנושאים שונים לדוגמא ניתן לשמוע Playlist בסגנון של מוזיקת רגאיי, מוסיקת רוק, מיקס ישראלי, שירי ילדים, מחרוזות של שירי יומולדת, Playlist של שירים בסגנון מזרחי ועוד. כמו כן, יוטיוב מסדרת לנו הגולשים את הקליפים הנצפים ביותר באותה תקופת זמן. אנו יכולים לעבור בין רשימות שירים בכל זמן נתון. מה זה אומר? לאחר שלחצנו על רשימת שירים אותה בחרנו, יוטיוב מאפשרת לנו לנוע בין רשימות שירים המתאימות לחיפוש הראשוני שביצענו.  בצורה פשוטה וקלה אנו יכולים להנות ממגון רחב של זמרים, להקות, יוצרים חדשים, להאזין ולצפות במה שמתחשק לנו. יוטיוב שירים היא רק חלק קטן ממערך גדול של אפשרויות באתר הפופולארי יוטיוב.

 

המאמר יוטיוב שירים- הפיכת הפורמט מקישור של יוטיוב לפורמט mp3 במחשב פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99%d7%95%d7%91-%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%a4%d7%95%d7%a8%d7%9e%d7%98-%d7%9e%d7%a7%d7%99%d7%a9%d7%95%d7%a8-%d7%a9%d7%9c-%d7%99%d7%95/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה