יום רביעי, 28 באפריל 2021

פרקטים בזול

כחלק מהיותנו מתכננים את מראה ביתנו ומנסים לשלב את התאורה יחד עם הרהיטים, הקרמיקות והחיפויים, בסופו של דבר עלינו גם להחליט על סוג הריצוף בו אנו מעוניינים. שיש, קרמיקה, אריחי פורצלן ופרקט הם האופציות המבוקשות והפופולאריות כחלק מתהליך העיצוב של הבית. אז נכון שאחד מסוגי הריצופים היותר יקרים הוא הפרקט. למרות זאת יש כמה דרכים באמצעותן ניתן להוזיל את עלויות הפרקט בצורה משמעותית.

 

  1. סוג העץ - יש כל מיני סוגי עצים כאשר העץ הגושני נחשב לבין העצים היקרים. אם למשל נבחר בפרקט מעץ זול יותר, המחיר למטר יפחת משמעותית.
  2. פרקט במבצע - בכל שנה חברות המתקינות פרקטים יוצאות במבצעים ומוזילות את מחירי הפרקט בצורה משמעותית. זו ההזדמנות שלכם להיות צרכנים חכמים, להשוות מחירים ולבצע רכישה מושכלת במחיר שווה לכל כיס.
  3. דמוי פרקט - ניתן להחליף את הפרקט הטבעי או את הפרקט התלת שכבתי בפרקט סינתטי. פרקט למינציה למשל נחשב לפתרון האולטימטיבי לאנשים שמעוניינים במראה החם, הכפרי והאותנטי מצד אחד ובכל זאת רוצים להוזיל את העלויות ולאפשר לעצמם להנות מתחזוקה זולה ופשוטה יותר בהשוואה לפרקט הטבעי.

 

השוק מציעה מגוון פרקטים בזול , כך שבהחלט ניתן להשיג מצד אחד את המראה המיוחל, ומצד שני ליהנות ממחיר אטרקטיבי. כל מה שצריך לעשות זה לגלוש באתרים השונים בין אם של חברות פרקטים מקצועיות ובין אם של אתרים להשוואת מחירים ולמצוא פרקט שימצא חן בעיניכם מבחינה עיצובית ויתאים לתקציב הכולל שלכם.

 

ובכל זאת, זול יכול לעלות לנו ביוקר ולכן כאשר אתם רוכשים פרקט, אין זה משנה אם הוא טבעי או סינתטי, עליכם לבדוק היטב שאכן מדובר בחברה אמינה שמספקת התקנת פרקט איכותית בה מקפידים על כל שלבי ההכנה של הפרקט בין אם זה משטח ספוג או בין אם חיפוי. התקנה שאינה איכותית, תוביל למצב שבו הפרקט מתעוות ונפגע תוך זמן קצר. במידה ובחרתם באופציה של פרקט טבעי, חשוב לוודא שמדובר בעץ שעבר את כל תהליכי החיטוי וכי הוא מתאים במאפייני לצרכים שלכם, אחרת תמצאו את עצמכם מבצעים תיקונים או בסיטואציה שבה לא ניתן לתקן את העיוות.

המאמר פרקטים בזול פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a4%d7%a8%d7%a7%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%96%d7%95%d7%9c/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה