יום שבת, 13 בפברואר 2021

סוכך למרפסת

המרפסת היא אולי המקום האהוב על רובנו בכל חלל הבית. זה המקום שלרוב הבריזה בו היא הטובה ביותר, שם עיצבנו לנו פינת זולה משפחתית בה ניתן לשבת יחדיו בצוותא, לקרוא איזה ספר טוב ואיכותי, לשכב על ספסל הנדנדה שרכשנו לא מזמן ולתפוס איזה תנומה קצרה באוויר הפתוח. במרפסת אנו מארחים את קרובינו ובני משפחתנו, מוציאים איזה אבטיח קר עם גבינה טובה או משקה מפנק. אך מה כל זה שווה? אם בשעות הכי נעימות בהן אנו רוצים לצאת ולשבת החוצה במרפסת יש שמש שיוקדת על ראשנו?. לשם כך הומצאו סוככים למרפסת - פתרון אולטימטיבי שמאפשר להנות מצל בכל שעות היום בחלל המרפסת. יש מגוון רחב של סוככים למרפסת, המצוידים במנגנונים שונים: סוככים אותם פותחים באופן ידני או סוככים חשמליים שהפכו להיות פופולאריים במיוחד בקרב בעלי מסעדות ובעלי בתים או דירות להם יש מרפסת.

איזה סוגים של סוככים יש למרפסת?

סוכך מרקיזה- מדובר באחד הסוככים הכי פופלאריים, זאת משום שהוא לא רק מתאים לעונת הקיץ, אלא ניתן להשאירו פתוח לאורך כל השנה. הוא מזכיר סוג של חצאיות אותן היו לובשות פעם בנות האצולה ומספק מראה דקורטיבי ועיצובי למרפסת ביתכם.

סוכך זרועות - סוכך זה מתאים אך ורק למרפסות שמש, זאת משום שהוא מספק הצללה. בחורף חשוב לקפל אותו פנימה, זאת משום שהוא לא עמיד בפני רוחות. הסוכך תפוס עם שני זרועות, מכאן שמו.

סוכך מסילות - סוכך זה מצוין לבתים להם מרפסות גדולות במיוחד. הסוכך בנוי על מסילות והוא עשוי מחומרים חזקים ועמידים. לאנשים בעלי מרפסת שאיננה מקורה עם תקרה, סוכך זה יכול להתאים מאוד.

סוכך קבוע - את הסוכך הזה מתקינים והוא נשאר קבוע לאורך כל השנה.

טרם אתם רוכשים את הסוכך, התייעצו עם בעל מקצוע שמבין בסוככים זאת בכדי שתוכלו להנות מהתאמה מושלמת בין המרפסת שיש ברשותכם לבין הסוכך אותו אתם רוכשים. סוכך מספק צל, מאפשר לנו לחסום את קרני השמש היוקדות על ראשנו ולבלות את זמן האיכות שלנו במרפסת שהיא לרוב, כאמור המקום הכי כייפי בבית.

https://www.youtube.com/watch?v=LGSlL2DZI7k

המאמר סוכך למרפסת פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a1%d7%95%d7%9b%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%a4%d7%a1%d7%aa/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה