יום ראשון, 14 בפברואר 2021

מוקדמות יורו 2016 בתים

שלב הבתים של מוקדמות יורו 2016 אשר תערך הקיץ בצרפת סיפק לנו הפתעות רבות.

בראש בראשונה בעקבות החלטה של יו"ר אופ"א מישל פלטיני, הורחב הטורניר הקרוב ל- 24 נבחרות במקום 16 נבחרות כמו בכל טורניר שהתקיים בשנים האחרונות.

ההחלטה להגדיל את מספר הנבחרות אשר משתתפות בטורניר גרמה לכך שהרבה נבחרות קטנות אשר בדרך כלל אינן מצליחות להתברג בטורנירים הגדולים יוכלו לזכות לקחת חלק במעמד המפואר הזה.

באשר לנבחרת ישראל אשר קיבלה הגרלה נוחה על הנייר היו גם כן ציפיות שאולי סוף סוף נבחרת הכדורגל שלנו תעפיל לטורניר גדול לראשונה מאז מונדיאל מקסיקו 1970.

הנבחרת שלנו פתחה טוב את הקמפיין אך בסופו של דבר לא הצליחה להעפיל משלב הבתים של מוקדמות יורו 2016.

מי שעוד לא הצליחה להעפיל לטורניר היורו הקרוב הוא נבחרת הולנד, אשר שיחקה נהדר במונדיאל האחרון תחת שרביטו של לואי ואן חאל שעזב את האורנג' למנצ'סטר יונייטד ומחליפו דני בלינד, אשר היה לעוזרו לא הצליח להציע את הנבחרת לטורניר.

נבחרת נוספת אשר אכזבה רבים היא נבחרת סרביה שעם מספר כשרונות בולטים כמו אלכסנדר קולרוב ממנצ'סטר סיטי, נמניה מאטיץ' וברניסלב איבנוביץ' מצ'לסי, נבן סובוטיץ' מדורטמונד לא הצליחה להעפיל אפילו לא לשלב הפלייאוף.

מאידך מספר רב של נבחרות ביבשת אירופה אשר בדרך כלל לא משתתפות במעמדים האלה זכו באור מן ההפקר ויופיעו בטורניר היורו הקרוב, כאשר נבחרות כמו הונגריה, צפון אירלנד, אלבניה, איסלנד ווילס יזכו להופעה בטורניר היוקרתי.

ישנם רבים אשר תומכים בשיטה החדשה של מישל פלטיני היות והם טוענים כי השיטה מביטי את טורנירי הכדורגל הגדולים למקומות שעדיין לא זכו לטעום מהם אך מנגד ישנם קולות אשר גורסים כי במקרים כאלה נבחרות אשר אינן ראויות למעמדים האלה זוכות להופיע בו והופכות לבשר תותחים עבור הנבחרות הגדולות.

לאחר שתם שלב הבתים, מוקדמות יורו 2016 יגמרו סופית עם נעילת שלב הפלייאוף אשר ממנו תעלנה עוד ארבע קבוצות מבין שמונה אשר סיימו את שלב הבתים במקום השלישי ויתמודדו על ארבעת הכרטיסים האחרונים לצרפת 2016

https://www.youtube.com/watch?v=TbrCg9HZXuA

המאמר מוקדמות יורו 2016 בתים פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%9e%d7%95%d7%a7%d7%93%d7%9e%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%95%d7%a8%d7%95-2016-%d7%91%d7%aa%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה