יום שבת, 11 ביוני 2022

פינת ישיבה זולה

פינת זולה לישיבה כוללת מרווח גדול יחסית לאירוח טוב וכורסאות נוחות, כאלה שאתם מרגישים שלא תרצו לקום מהם לאחר הישיבה. הפינה מאפשרת לאנשים השוהים בא לנוח, לדבר בין בני משפחה וחברים ולבלות בחוץ על כורסאות נוחות ושולחן לפיצוחים. יש להבדיל בין פינת ישיבה במרפסת לבין פינת ישיבה בגינה מכיוון שלכל אחת יש את המגבלות ואת האפשרויות משלה. כמו מה למשל? מרפסת רעועה שנוצרה ממוטות ומשטחי עץ, לא תוכל להחזיק את פינת ישיבה זולה מכיוון שהיא כבדה מדי עבור המרפסת. אמנם יש פינות ישיבה שאינן שוקלות יתר על המידה אך בהצבת פינה כזו על מרפסת רעועה הנכם לוקחים סיכון מסוים.

היום יותר ויותר משפחות מבקשות לחרוג מעיצוב פינות ישיבה סטנדרטיות ולעצב פינות ישיבה נמוכות המזכירות את אופן עיצוב פינות הישיבה של הבדואים. כשעוד טרם לרכוש ולהציב דברים לפינת הישיבה, עצרו ושאלו את עצמכם מהי ההגדרה של הפינה, את מי היא אמורה להכיל ואיזו אווירה תרצו שתשרה בפינת הישיבה שלכם.

כיצד ניתן ליצור פינת ישיבה בסגנון זולה?

הגעתם למסקנה שאכן כדאי להשקיע וליצור פינת ישיבה? השלב הבא הוא להתאים בין הרעיונות שלכם לפינה לבין התוצר בפועל. על מנת לקבל עיצוב פינת ישיבה בסגנון זולה יש להתאים את העיצוב למראה הכללי של הבית שלכם מכיוון שאי אפשר לעצב פינות ישיבה המזכירות את הפן הבדואי / הסיני כאשר הבית כולו מעוצב בסגנון מודרני ומתקדם.

פינת ישיבה נמוכה

אם בחרתם לעצב פינת ישיבה בסגנו זולה בבית שלכם, רואים שהדבר נובע מן הרצון להעניק מראה חדש לפינות הישיבה ולא עוד פינות ישיבה סטנדרטיות. ניתן לוותר כמובן על סט של ספות תואמות ולשלב פריטים יחודיים ושונים למראה על מנת ליצור מראה שונה ויחודי שיזכיר לכם את החופשה האחרונה שלכם בסיני, בו התלהבתם מן פינות הישיבה הנמוכות שנמצאות שם בשפע כמו כמעט בכל ארצות ערב.

איך להיפטר מהצל?

אמנם פינות זולה מאפשרות לנו להיזרק לחופשה האחרונה שלכם בסין, אבל מה בנוגע לצל? על מנת ליצור צל מבודד כזה שיאפשר לשבת בפינת הישיבה בנינוחות אפשר להשתמש במסך במבוק המעניק צל ומראה טבעי המשתמש היטב עם האווירה.

המאמר פינת ישיבה זולה פורסם ראשון בבסט ניוז


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה