יום שישי, 11 במרץ 2022

גז מדמיע איפה קונים

אחת השאלות היותר נפוצות בימים האחרונים שנשאלות בקרב הציבור בישראל הוא היכן ניתן לרכוש גז מדמיע. במהלך גל הטרור האחרון אנשים רבים התפרסמו בחדשות על כך שעצרו מחבלים אשר ניסו לדקור אותם או לתקוף אחרים באמצעות "נשקים" כאלו ואחרים שנראים לנו מעט מוזר, כמו למשל אזרח שעצר מחבל עם מטריה, או אזרח נוסף שמסתובב על נונצ'קו למקרה שיתקוף אותו מחבל, או נהג אוטובוס שתועד שחשדות כי הוא מגיע לעבודה שלו על האוטובוס עם גרזן בתיק. אותם נשקים הם אולי נשקים יעילים אך הם מסורבלים ואינם קלים לנשיאה בניגוד לגז מדמיע. גז מדמיע ניתן להשיג במקומות רבים, כאשר המקומות הפופולאריים יותר הם חנויות מטיילים וקמפינג וחנויות אשר מוכרות ציוד למתגייסים. בחנויות הללו יש כל השנה גז מדמיע לרכישה אך כעת בעקבות גל הטרור הנוכחי ששורר ברחובות הארץ ניתן לרכוש גז מדמיע גם בפיצוציות וחנויות אחרות. אז בפעם הבאה שישאלו אותכם איפה קונים גז מדמיע תוכלו לומר להם היכן.

מהם היתרונות של גז מדמיע?

היתרון המרכזי של גז מדמיע הוא העובדה שהוא מנטרל לגמרי את התוקף שלנו מבלי לגרום לו נזק תמידי, בניגוד לסכין למשל אם אנו דוקרים את התוקף שלנו אנו עלולים להרוג אותו. במקרה של גז מדמיע אנו אך ורק נשתק אותו לזמן מה עד הגעת כוחות הבטחון או המשטרה. יתרון נוסף של גז מדמיע הוא העובדה שהוא קל לנשיאה, כלומר לא נאלץ לשאת איתנו תיק גדול או מזוודה על מנת לקחת איתנו את כלי הנשק אלא נוכל לקחת את זה איתנו בתיק או במקרים מסוימים על מחזיק המפתחות.

לאחרונה בעקבות גל הטרור שהתחיל לפני כחודש אזלו ברחבי הארץ ברוב החנויות מלאי הגז המדמיע. כתוצאה מכך אנשים רבים החלו להזמין את הגז מדמיע דרך האינטרנט או מנסים למצוא פתרונות אחרים כמו לחפש את הגז מדמיע מהצבא, הכל על מנת ללכת ברחובות עם תחושת בטחון. נעשים כיום מאמצים רבים בקרב חנויות המטיילים על מנת לחדש את מלאי הגז המדמיע על מנת שכל מי שרוצה יוכל לרכוש וללכת ברחוב בתחושת בטחון.

https://www.youtube.com/watch?v=YhZvvR1Xx-w

המאמר גז מדמיע איפה קונים פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%92%d7%96-%d7%9e%d7%93%d7%9e%d7%99%d7%a2-%d7%90%d7%99%d7%a4%d7%94-%d7%a7%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה