יום רביעי, 29 בדצמבר 2021

הדברה ירוקה עכבישים

הדברה ירוקה נגד עכבישים היא אחת השיטות הטובות ביותר למיגורם מהבית ומהגינה וחשוב שתכירו אותן היטב. השיטות הללו זולות ופשוטות יותר ליישום והן לא מסכנות אף אחד, ולעתים התוצאות שלהם משמשות לטווח הארוך יותר.

העכבישים כבר לא מהווים בעיה

אין ספק שיש הרבה חרקים שאף אחד לא רוצה לא בבית ולא בגינה אך העכבישים עדיין זוכים ליחס מיוחד העכבישים יכולים להיות גם מסוכנים והם לא פוגעים רק בתברואה כי מעבר לעובדה שהם יכולים להגיע למאגרי מזון ולהיות בכל עבר, הם יכולים להיות גם בפינות גבוהות מאוד ולעתים אפיל ובחדר השינה תוך כדי שאנו לא קולטים אותם ואת הקורים שהם טווים אחרי זמן ממושך שהם כבר שם. יחד עם זאת, העכבישים יכולים לנשוך ולסכן את חיינו למרות שלרוב לא מדובר בארס מסוכן מאוד. אחרי הדברה ירקוה עכבישים לא יטרידו אתכם יותר וזה הזמן להבין כיצד עושים אותה.

הדברה ירוקה כנגד עכבישים: כל השיטות

 

  • אחת משיטות ההדברה המוצלחות ביותר היא כמון חיה אחרת שהורגת אותם וזה הזמן לשקול שוב את אימוץ או קניית החתול. יש לא מעט חיות שהחתול יכול לקטול אך יותר מכול הוא אוהב את העכבישים וביניהם גם את הגדולים שיכולים להיות יותר מסוכנים. החתול מריח אותם ואוכל אותה להנאתו ואתם נהנים משומר חינמי לחלוטין.
  • עוד שיטה מוצלחת היא נסורת של עץ ארז. עץ ארז מוכר לנו מדגל לבנון והוא אחד מהעצים הכי חזקים שיש ושבבי העץ יכולים להבריח את העכבישים בזכות הריח שלהם. הניחו אותם בקערה בפתחי הבית ותימנעו מעכבישים כמו גם חרקים אחרים שיכולים למצוא את דרכם אל ביתכם.

 

לפזר אבקה או לרסס שמן?

שמן מנטה הוא אחד המשנים הכי מוכרים שיש והריח שלו מזוהה בקלות על ידי כל אחד ואחד. שמן מנטה יכול להבריח את העכבישים ולכן צריך למהול אותו במים ולהתיז על פתחי הבית כל שבוע כדי להבריח אותם. יחד עם זאת שמן הדרים ישיג את אותה תוצאה וזה תלוי איזה ריח אתם אוהבים יותר. כמו כן, סודה לשתייה היא אחד מחומרי הפלא שיעילים לרק  נגד ניקיון אלא גם להברחת העכבישים.

המאמר הדברה ירוקה עכבישים פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%94%d7%93%d7%91%d7%a8%d7%94-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7%d7%94-%d7%a2%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה