יום שישי, 18 ביוני 2021

אשפתון מקום עצמאי – היעזרו במעצב ערים בכדי למקם אותו

בישראל הולכת ועולה המודעות לכך שיש להשקיע בעיצוב המרחב הציבורי. ישנה הבנה לכך שיש משמעות גדולה למיקום של כל דבר במרחב הציבורי ולהשפעה של מיקום זה על רווחת התושבים. כך לדוגמא יש משמעות לשאלה היכן ממוקמים תחנות האוטובוס, היכן שמים את הנוי ברחוב, מה עושים עם הרחוב עצמו ועוד שאלות רבות המשפיעות על העיצוב במרחב הציבורי. זהו דבר חשוב ביותר עליו צריך לתת את הדעת ולהבין את חשיבותו. בין היתר יש לתת את הדעת היכן לשים אשפתונים. אשפתון מקום עצמאי הוא דבר חשוב ביותר עליו יש לתת את הדעת. בכדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר ניתן להיעזר במעצב ערים אשר יצביע על המיקום הנכון של האשפתון. למעצב ערים יש את הניסיון והידע להחליט היכן הכי טוב למקם את האשפתונים והוא יכול לעזור לכם מאוד. על כן אם החלטתם למקם אשפתונים ברחוב אל תוותרו על מעצב הערים שיעזור לכם.

כיצד נבחר מעצב ערים איכותי?

אך כיצד אנחנו יכולים לבחור מעצב ערים איכותי? מה עלינו לעשות בכדי להבטיח כי מעצב הערים יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש? התשובה היא שראשית עלינו להסתכל על הוותק של המעצב ועל הניסיון שלו. בנוסף עלינו לבדוק האם המעצב החליט על מיקומם של אשפתונים ובפרט על אשפתון מיקום עצמאי. אך בכך לא די בכדי לבחור את המעצב הטוב ביותר יש לבחון גם עבודות קודמות של המעצב. ככל שתבחנו עבודות קודמות כך סביר שתגיעו לתוצאות יותר איכותיות ולבחירה במעצב יותר טוב.

אל תוותרו על הדעה של אנשי התברואה

מעצב ערים הכרחי בכדי להחליט על אשפתון מיקום עצמאי , אך כמה שהוא חשוב הוא לא יכול להחליט על כך לבד. ישנה חשיבות גדולה גם לדעה של אנשי התברואה ועלינו להתחשב גם בהם. לאיש תברואה ישנו ניסיון גדול במיקום של אשפתונים והוא יכול לעזור לנו להגיע להחלטה החכמה ביותר היכן למקם את האשפתונים. זכרו כי מי שמרוקן את האשפתונים הוא איש התברואה ועל כן חשוב להתחשב בדעתו.

המאמר אשפתון מקום עצמאי – היעזרו במעצב ערים בכדי למקם אותו פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%90%d7%a9%d7%a4%d7%aa%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%a6%d7%9e%d7%90%d7%99-%d7%94%d7%99%d7%a2%d7%96%d7%a8%d7%95-%d7%91%d7%9e%d7%a2%d7%a6%d7%91-%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה