יום חמישי, 14 בינואר 2021

קורס שיווק דיגיטלי

אחד מהדברים החשובים ביותר בשיווק הוא להגיע אל הצרכן, היות וברגע שהגענו אליו ונגענו בו, השארנו אצלו חותמת כלשהי שנצרבה אצלו בתודעה.

פעם היינו עושים את זה בדרכים המסורתיות, שלפני שנים רבות היה באמצעות כרוזים, שלטי חוצות ושלטים ברחובות, כל זה היה לפני עידן הטלוויזיה ועידן הדיגיטל, כאשר עולם השיווק עוד היה בחיתוליו, ותורות שלמות של שיווק ופרסום עוד לא היו קיימות וכל מה שהמשווקים ניסו לעשות הוא למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים.

לאחר מכן הגיע העידן הרדיו והתחלנו לשמוע גם פרסומות ברדיו, כאשר שם הדגש היה יותר על קול של השדרן וכמובן פחות למשוך את העין היות ומדובר ברדיו.

בעידן הטלוויזיוני כל התפישה השתנה, כאשר הפרסומות הפכו להיות עניין משמעותי כאשר מאחורי כל פרסומת עומדת מחשבה רבה וחודשים רבים של תכנון.

מאחורי שלב התכנון עומדות תיאוריות רבות של צרכנות וצרכים, כאשר על המשווקים לעמוד בכל הפרמטרים התכנוניים של התיאוריות על מנת באמת לגעת בצרכן ולעורר אצלו את הצורך לבצע את הרכישה של מה שהוא רואה בפרסומת.

עם השנים הפרסומות הפכו לפחות נאיביות, יותר נועזות, יותר משוגעות וכמובן יותר משמעותיות ויצרו חיבור בין מותגים מסוימים לבין הצרכנים, בין אם זה על ידי הפרזנטור שהציג את הפרסומת או בין אם זה קרה על ידי כך שהפאנץ' של הפרסומת נגע לנו בתור צרכנים, או פשוט כי אהבנו את איך שהפרסומת עשויה.

לאחר מכן בעידן האינטרנט הפרסומות עברו בעיקר לסמארטפון ולאינטרנט, היות ורוב הטארפיק נמצא באינטרנט ברוב שעות בעוד שבטלוויזיה הוא נמצא רק בערב.

באינטרנט הפרסום מגיע בכל מיני תצורות שהם לא הפרסומות שאנחנו מכירים מהטלוויזיה, אמנם אנחנו גם רואים אותן אך ישנה פעילות רבה במקומות כמו פייסבוק, כאשר חברות רבות פותחות דפים פרסומיים בפייסבוק או דפי אינסטגרם לעסקים כמו מסעדות או מעצבי בגדים, ואלו הם דברים אותם לומדים לנהל בלמידה של קורס שיווק דיגיטלי .

בנוסף בקורס שיווק דיגיטלי אנחנו לומדים תיאוריות צרכנים בסיסיות במקביל לניהול הפרסום במדיות השונות על מנת שיהיה לנו ידע בסיסי בשיווק בשביל ליצור הנעה לפעולה אצל הצרכנים.

https://www.youtube.com/watch?v=BnwNcX9g4o4

המאמר קורס שיווק דיגיטלי פורסם ראשון בבסט ניוז



from בסט ניוז - Feed https://bestnewsite.com/%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%a1-%d7%a9%d7%99%d7%95%d7%95%d7%a7-%d7%93%d7%99%d7%92%d7%99%d7%98%d7%9c%d7%99/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה